23 Ocak 2014 Perşembe

Yes i did!!!


Bazı insanlar blogtaki yazıları senmi yazıyosun diye soruyo, onlara burdan cevap veriyorum ewet tabiki ben yazıyorum bukadar saçma şeyi benden başka kim yaşayabilirki? :/ Yazılarımı kopyalayıp sitelerine yapıştıranlar var neyazıkki bu çok sinir bozucu ama bunun için yapılabilcek pek bişey yok malesef onlar için tek söyleyebilecegim şey "hayat sizidemi çokkk .....???" İstanbul Escort Bayan
Bugün itibariyle iyi bir kız olucağımı bilmenizi isterim, küfür yok! eleştiri yok! kızmak hiç yok! Çünkü hepiniz harika insanlarsınız hepinizi tek tek "sevmek" istiyorum. :) Hele bazılarınız adeta dünyaya yeniden gelme sebebim :) ama bi seri katil olarak!!! :) şaka şaka ben öyle bi kız diilim benimle görüşmeyenler lütfen hakkımda kötü düşünmeyin ben sadece işimi yapmaya çalışıyorum ve bazen yoruluyorum :( yoruluyorum diyince aklıma bişi geldi bikeresinde biri bana mail atmıştı 45 kilosun 2 kere seks yapsan bayılırsın diyodu :( acaba bu işler kiloylamı oluyo yoksa ben yanlışmı yapıyorum he? :( İstanbul Escort Bayan

Bazılarıda diyoki 250 gram et için istedigin paraya bak!!! Pardonda ben kasap dükkanı açtığımı hiç hatırlamıyorum :( "gel abi!!! 3 kilo am 5 lira!!!" ahahahaha... Pardonya söz vermiştim iyi bir kız olucağıma dair :( ama bana böyle mailler atarsanız ben bunları unutamamki piskolojim bozulur :( ve sonra iyi sevişemem bunu istemeyiz dimi? :/ İstanbul Escort Bayan
Size bi sır vericem kimseye söylemek yok ama!!! Seks yapmak isteyipte ereksiyon olamamak çok kötü bence :( konumuzla ne ilgisi var bilmiyorum aklıma geldi sadece :/ üzülüyorum böyle şeylere "hayatta herzaman dimdik olmak gerek" cümlesinin ne demek olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum :( Tanrı sizi korusun beyler...


11 Ocak 2014 Cumartesi

Naber ortak?

"Senin de isin zor be haci abi.. :)" Bu twiti bana atan arkadaş güzel bi konuya parmak attın teşekkür ederim :)

Ewet benim işim zor kaldıki bence hiçbir iş koay değil. Çok param olsa asla çalışmazdım çok net! Bugüne kadar bana bisürü hitap şekli oldu genelde hepsi güzel bilindik sözlerdi, ama hiç unutmadığım bi adam var o bana ne diyodu biliyomusunuz? "Ortakkk" yuhh dedimya!!! bi kadına insan nasıl böyle bişey söylerki? evet ortak bişeyler yapıyoruz ama okadarda degil!!! 

Neyse, zaten adamı tanıdıkça onunda öyle bi karakter olduğunu kabul ettim yapcak bişey yok. Adam demir alım satımı yapıyordu, zaten çevresindede hep o tip adamlar olduğunu düşününce çokta yadırgamamak lazım galiba. Onu kabul ettimde ben şunu kabul edemedim aslında, ara ara görüşmelerimiz devam etti bu kişiyle ve bigün bana aşık olduğunu söyledi! ama hala bana ortak demeye devam ediyo!!! Zaten en nefret ettiğim şeyde görüştüğüm birinin bana aşık olduğunu söylemesidir! Neyse işte öküz öldü ortaklık bozuldu :) yani bidaha görüşmedim o kişiyle....

Samimi olmak güzel tabiki ama bazen ipin ucunu kaçırmamak lazım. Zaten bu ülkede kadınlara değer verilmiyo bu çok açık ve net! Samimi olcam diye böyle saçma sapan cümleler kuracağınıza bari daha güzel cümleler kurunda kadınların morali yerine gelsin ve erkeklerden iyice nefret etmesin!!!



Sevgiler 

3 Ocak 2014 Cuma

Escort Bayan İstanbul

Bazı erkekler çok komik ya alttarafı 2 saat görüşcez mesela şu renk jartiyerin varmı? topuklu ve mini etek giyersen sevinirim, bide kırmızı oje sürermisin vs vs... Sanki nikahına alıcak! 2 saatte nirvanayamı ulaşcaksın acaba çok merak ediyorum? tabiki bişeyler isteyebilirsiniz ki ben zaten hazırlıklı geliyorum, ama böyle marketten sipariş eder gibi bisürü şey istemek bana saçma geliyo, özelliklede kısa süreli bi görüşme için. Parayı vericem bari sonuna kadar kullanayım gibi bi izlenim bırakıyo insanda ve hiç hoş diil.... Escort Bayan İstanbul

Neyse böyle dedim diye şimdi benden bişey istemeye korkucaksınız :) ama napim tutamıyorum kendimi içimde kalıp dert olucağına dışına çıksın mert olsun demişler :)
Kendinize iyi bakın ve beni delirtmeyin :) Sevgilerrrrr!!! Escort Bayan İstanbul




31 Aralık 2013 Salı

Merry Merry Christmas!!!

Herkese mutlu yıllar diliyorum :) Umarım bu sene daha çok sex yaparsınız :) Sex önemli!!! Parada önemli tabiki!!! Siz önce parayı bulun gerisini ben hallederim ;)
Ben bu yıl çok iyi bi kız oldum, bakalım bu geceki ödülüm ne olucak çok merak ediyorum :) Kendime pasta aldım öyle parti felan yok :) Tvde Bülent Ersoy varken nasıl daha iyi bi program yapabilirdimki? ve dün geceden zaten uykusuzum bu gece 12yi bile göremem muhtemelen.

Yaptıgım işten dolayı sürekli eğlenceden eğlenceye koştugumu sanıyosunuz biliyorum oysaki öyle diil görüşmelerimin çoğu otel odasında başlar otel odasında biter erkekler için eğlence yatak odasıdır kızlar içinse alışveriş galiba? benim için sadece deniz ve güneş şimdiden tatili iple çekiyorum, neyse size iyi eglenceler, Mutlu Yıllar! kendinize çok iyi bakın!!!

Seneye görüşelim :) oxoxo         Escort Bayan İstanbul

24 Aralık 2013 Salı

Benim Beyim Yapmaz! :)

Uluslararası ölçekte bir kadın araştırması yapan sosyolog, dünyanın çeşitli ülkelerinde kadınlara bir soru sormuş.
Kocanızı başka bir kadınla yakalarsanız ne yaparsınız???
Soruya ülkelere göre verilen yanıtlar ise söyle olmuş:
İsveçli: Neyimi beğenmediğini sorarım.
Rus: Evi terk ederim.
Fransız: Sesimi çıkarmam, sevgilime gider beni teselli etmesini isterim.
İtalyan: Kadını vururum.
İspanyol: Kocamı vururum.
Yunanlı: Her ikisini de vururum.
Türk: Benim kocam yapmaz!

Yukarıdaki fıkrayı herkes biliyordur sanırım? bilmeyenlerde ögrendiğine göre konuyu açabilirim :) Dünya üstünde aldatmayan erkek olduğuna inanmıyorum, özelliklede uzun vadede! Aslında bu soruyu bana önceden sorsalar aldatmayanlarda vardır derdim, ama yaşadıklarım ve gördüklerimden sonra artık buna emin oldum. 

Öyleki bi erkeğin 150 kilo olup daha bi bardağı bile almaya üşendiği halde bi otele gelip benimle görüşmek istediği gün çakralarım açıldı! işte ogün aydınlandım :) şimdi adamın 150 kilo olduğunu duyunca birini bulamamıştır ve bir escort bayanla görüşmek zorunda kalmıştır diye düşünmeyin çünkü adam evliydi!! ve karısınıda çok sevdigini söylemişti!! bir digeride karısından köpek gibi korkan ama her fırsatta beni arayan biri. Neden bukadar korkuyosun dedigimde, eşim duysa benden ayrılır diyordu! oysaki benimle en çok görüşende oydu!!! sade benimlede diil biçok escort bayanla görüştügünü biliyorum. Yani bununla ilgili bisürü örnek sayabilirim ama bukadar yeterli sanırım...

Evli erkeklerin aldatma saatleri genellikle hafta içi iş saatleri :) böylece kimse şüphelenmez dimi? :) 
+ Ayy benim kocamda hep evden işe işten eve biliyonuzmu gomşular :))) hayatta aldatmaz!!! 
- Öteki komşuda içinden "lan senin kocana kim baksın lan kıçının kılları ağarmış hem tipsizin teki kim bakar o adama" diyodur :))

= Üçüncü tekil şahıs escort bayanda: "parayı verdikten sonra hertürlü olur cim cifte yaparım sen merak etme :)" hatta adam birazda fazla para versin "ya yemin ediyorum yatakta çok iyisin hatta inanılmaz karizmatiksin yine görüşelim ;)" der! Escort Bayan İstanbul
Yazdıklarımdan sadece çirkin ve evli erkekler aldatır gibi bi algı oluşmasın lütfen sadece demek istedigim parası olduktan sonra öyle adamlarında şansı var ve bunu zaten herkes biliyo...
Hani kadınlar aldatılınca anlar diyolarya onada inanmıyorum! ben çok karı koca poster gibi dügün resimlerinin oldugu yatak odalarında seviştim hiçbişi olmadı!? Yani işin özü bi erkek kafasına koyduysa seni senin yatağında bile aldatır ruhun duymaz! Yanlış anlaşılmasın ben bunu savunmuyorum sadece kabul ediyorum bu böyle yapcak bişey yok :) ve tek gecelik ilişkileri çok önemsememek lazım diye düşünüyorum Sevgiler :) Escort Bayan İstanbul

20 Kasım 2013 Çarşamba

İstanbul Escort Bayan

Merhaba Sevgili Escort Bayan Severler :) ahahahafdgdvfhgfg


Neden böyle bir başlıkla girdim bilmiyorum :) herneyse, uzun zamandır yazmıyorum diye inşallah ölmüşdür diye düşünenler varsa üzgünüm hala hayattayım :) ama merak etmeyin yakında görüşme yapmayı bırakabilirim hatta şuaralar bile çok fazla ilgilenemiyorum kimseyle. Escort bayan olmak güzel ama bisürü zor tarafıda var, tabiki bunları tek tek yazamıycam burada ama öyle uzaktan bakıp ay ne kolay iş demeyin! özellikle zor insanlarla karşılaşınca hatta sıkıcı bile olabiliyor bian önce ordan kaçıp gitmek istiyosun hatta benim burda ne işim var dedigim oluyo kendi kendime... O yuzden çok uzatmadan zamanında bitirmek lazım galiba. Böyle konuştum diye hemen veda ediyorum sanmayın canım :) henüz diil ama planlarım bu yönde. İstanbul Escort Bayan

Hem benden kolay kolay kurtulamazsınız :) özellikle genç ve yakışıklı olanlar :) ahahahhdhh.. Eklediğim karikatürü begendiniz umarım? bunu niye ekledim biliyomusunuz? çünkü erkeklerin çoğu bunu söyler: kız olsaydım kesin orospu olurdum :) nedir bu orospu olma merakı anlamadım biri bana açıklayabilirmi? yada bi önceki hayatımda ben böyle bişey dilemiş olabilirmiyim? :) Herneyse işin içinde olan biri olarak söylüyorum hiçbişey göründügü gibi degil! zaten normalde insanları mutlu etmek zordur ki birde insanları mutlu etmen gereken bi sektörün içindeysen dahada zor! ve insanların çoğu parayla zamanını değil seni satın aldığını zanneder ve öyle davranır. Neyseki bunu ciddiye almıyorum. İstanbul Escort Bayan

Aslında şunu anlamıyorum benimle görüşmenizdeki amaç eglenmek iyi vakit geçirmek diilmi? nedir bu bazılarındaki kendini begenmişlik ego patlama durumu? acaba şöyle bişeymi oluyo; param sayesinde normalde birlikte olamayacagım güzellikteki kızlarla birlikte oluyorum!? bu olabilirmi acaba bu sorunun cevabı bilmiyorum ama bana saçma geliyo. Gerçekten ben sizin ne iş yaptıgınızla, nerelerede okudugunuzla, babanızın kim olduguyla yada hangi marka arabalarla gezdiginizle hiç ilgilenmiyorum böyle konuştugunuzda havalı degil itici oluyosunuz bilin istedim, ayrıca birini aşşagıya çekerek yukarı çıkamazsınız. Oysaki seks yaparken nasılda tek vücut oluyoruz degilmi? Oyuzden kasmaya gerek yok eglenmenize bakın anın tadını çıkarın çünkü ben öyle yapıyorum :) muaaahhh... İstanbul Escort Bayan

30 Ağustos 2013 Cuma

Escort nedir?


Escort ; kelime olarak eşlik etmek anlamına gelir. Genellikle bürokrasi işlerinde ve cinsel ilişkilerde kullanılır. Escort bayan sitelerinde, zamanın belirli bir bölümünü yalnız geçirmek istemeyen beylere, özel bayanların eşlik etmesi, escort’luk etmesi anlamına gelir.

Buraya kadar herkes anladı galiba :) beğendiğiniz bir escort bayan'ı arayabilir yada mail atabilirsiniz ben sadece maille iletişimi tercih ediyorum aklıma gelmişken bazı beyler kendini fazla kaptırıyo galiba, adeta destan yazıyolar :) okadar uzunki mailler görmeniz lazım oysaki sadece hangi gün hangi tarihte ve hangi otelde görüşmek istediğnizi sormuştum :) sanki evlilik sözleşmesi imzalıycaz :) alttarafı belki iki saat birlikte olcaz neyse kızdığımdan degil sadece bazen okadar uzun mailleri okuyamıyorum hem yüzyüze konuşmayı tercih ederim :)

Bazı forumlarda bir escort bayan'la görüşecegime bilmem hangi siteden yada xx bardan kız düşürüm diyenler var bu mantıkta olan erkeklerin olması gerçekten üzücü tamam belki herkesin bir escort bayan'la görüşecek durumu olmayabilir ama escort bayanlar'la görüşenleri aşşağı çekmek adına böyle konuşmanız hoş degil herkes o dediklerinizi yapabilir bu bi başarı yada övünülecek bişey değil bana göre. Escort bayanlar'la görüşen beylerin enazından bir çoğunun gerçektende bayanlara değer veren insanlar olduğunu düşünüyorum. Enazından sırf seks yapmak için bi bayanın duygularıyla oynamıyolar onları kandırmıyorlar ve boş yere zamanlarını harcamıyorlar oyüzden diyoruzya hep görüşme yaptığımız erkekler normal hayatımızda karşılaştığımız erkeklerden daha iyi oluyor diye... Biçok erkeğin kafasında bu kızı nasıl yatağa atarım var ve bu okadar bariz belli oluyoki farkedilmediğini sanıyorsanız yanılıyorusnuz beyler.
Ayrıca bilmenizi isterimki hiç tanımadığınız bir bayanla korunmasız ilişkiye girerseniz başınıza bela alabilirsiniz oysa escort bayanlar korunmasız ilişkiye girmez ve saglık testlerini düzenli olarak yaptırırlar, ve escort bayanlar asla kapris yapmazlar siz ne istiyorsanız onu yaparlar sizin istediğniz gibi giyinirler sizin istediğiniz konuda konuşurlar o an sadece size özeldir! sevgiliniz yada eşiniz bile belki size okadar özel davranmayabilir. Oyuzden önyargıyla yaklaşmak yerine biraz daha yakından tanımanızı tavsiye ederim.